Autosalon Paris Motor Show speciál – Mercedes-AMG GT roadster

Mercedes-AMG představuje v Paříži dvě varianty dvoumístného sportovního vozu s karoserií roadster. S výkonem 410 kW (557 k) a maximálním točivým momentem 680 Nm je AMG GT C nejvýkonnější verzí nové karosářské varianty a navíc využívá několika technických nuancí z modelu AMG GT R. Mezi ně patří aktivní řízení zadní nápravy a elektronicky řízená uzávěrka zadního diferenciálu. Ve spojení se sportovním podvozkem AMG RIDE CONTROL zaručuje jízdní dynamiku na nejvyšší úrovni.

Mercedes-AMG GT roadster

Mercedes-AMG GT roadster

Rozšířené zadní blatníky vytvářejí místo pro širší kola s větším rozchodem na zadní nápravě, což umožňuje ještě vyšší rychlosti při průjezdu zatáčkami a nejlepší trakci. Autentický zvuk motoru V8 zajišťuje nastavitelná výfuková soustava Performance. Oběma roadsterům je společná rychlá přeměna z uzavřeného stavu na vůz s otevřenou střechou. Střecha z tkaniny se otevře a zavře během cca jedenácti sekund, což je možné i za jízdy rychlostí až 50 km/h.

V modelu AMG GT C Roadster uvádí Mercedes-AMG na trh další výkonový stupeň motoru V8 4,0 litru s přeplňováním dvěma turbodmychadly. Největší výkon 410 kW (557 k) překonává o 35 kW (47 k) výkon modelu AMG GT S a za vrcholným modelem Mercedes-AMG GT R zaostává o pouhých 20 kW (28 k). Maximální točivý moment 680 Nm je k dispozici od 1900 do 5750 otáček za minutu. Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 3,7 sekundy a dynamická akcelerace může pokračovat až do dosažení nejvyšší rychlosti 316 km/h. AMG GT Roadster disponuje největším výkonem 350 kW (476 k) a maximálním točivým momentem 630 Nm. Zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,0 sekundy a může jet rychlostí až 302 km/h.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru