Peugeot slaví 210. narozeniny

Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu Terre-Blanche (francouzský departement Doubs). Za více než dvě století přešla rodina Peugeot od módní revoluce 19. století – ocelového drátu v krinolínových sukních – k revoluci mobility s jízdními koly a automobily. 

3_PEUGEOT_601

Pro oslavy, které budou probíhat od 24. srpna do konce roku, bylo vytvořeno logo věnované 210. výročí značky. Samotné oslavy budou zahrnovat několik zásadních kampaní a událostí:

  • od 24. srpna bude probíhat mezinárodní reklamní kampaň s řadou akčních nabídek,
  • na září a říjen je připraven plán akcí pro sociální sítě,
  • a 26. září proběhnou dvě velká on-line představení,
  • od 1. do 31. října bude pro všechny návštěvníky muzea Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux platit vstupné 1 €,
  • na konci září budou na trh uvedeny lifestylové výrobky Peugeot určené speciálně pro fanoušky značky.

1_Logo_Peugeot_210Ans

Designéři studia Peugeot Design Lab vytvořili k oslavě 210 let značky speciální logo, které se bude objevovat u všech událostí souvisejících s oslavami. Lev jako velvyslanec značky je v logu zobrazen z profilu a pod ním je umístěná šipka. Jedná se o nejstarší existující logo Peugeot (registrované v roce 1858), které symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které značka Peugeot původně vyráběla: pružnost čepele, odolnost zubů a rychlost úderu. Rychlost má evokovat i šipka ve středu znaku. Nápis „210 ans“ (210 let) je odkazem na historii značky, ale také na jejích příštích 210 let. Černobílé barvy loga podtrhují střízlivost a elegantní jednoduchost.

Slogan mezinárodní kampaně zní „2.1.0. Let’s Go“. Jde o odkaz na 210 let značky Peugeot, které byly provázeny celou řadou úspěchů. Sdělení „By your side to keep you going“ je určeno zákazníkům, které značka doprovází a podporuje v klíčových okamžicích jejich života. Tato kampaň bude probíhat prostřednictvím „360°“ komunikace, na televizních kanálech, na internetu, na sociálních sítích, billboardech a v rádiu. 26. září, v den 210. výročí, se na sociálních sítích objeví film věnovaný historii značky.

Od 1. do 26. září se bude moci veřejnost účastnit volby nejlegendárnějšího vozu značky Peugeot za poslední dvě století. Z hlasování veřejnosti vzejde pouze jeden vítězný vůz.

4_PEUGEOT_205_GTi

Mezitím budou týmy studia Peugeot Design, vedené novým ředitelem Matthiasem Hossannem, pracovat na překvapení, které bude představeno v říjnu a které bude bezpochyby dalším klenotem ve sbírce 210 let existence značky.

Vyvrcholením oslav budou dvě exkluzivní on-line akce, které proběhnou v září:

– 24. září dopoledne akce pro novináře a odpoledne pro síť prodejců,

– 26. září, na den 210. výročí, se uskuteční akce pro veřejnost na sociálních sítích Twitter, Instagram, Facebook a Linkedin

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru