Nissan Juke je nově k dispozici v ikonické žluté barvě

V rámci osvěžení v polovině životního cyklu Nissan znovu zavádí žlutou barvu exteriéru svého městského crossoveru Juke, která se těšila oblibě u první generace modelu. Kromě nové žluté barvy provedli designéři a konstruktéři Nissanu také významné změny v interiéru. Přepracování se dočkala mimo jiné středová konzola a přístrojová deska. Interiér těží také z nových materiálů, čalounění a vylepšené výbavy a povrchových úprav. Konektivita vozu byla aktualizována díky většímu dotykovému displeji a dalším funkcím.

preview-928x522

V rámci modernizace v polovině životního cyklu se objevuje také další stupeň výbavy N-Sport, který zdůrazňuje dynamické vlastnosti jak v exteriéru, tak v interiéru.

První změnou, které si zákazníci všimnou, když usednou za volant výbav vyšších než Acenta, je zvětšená velikost centrální obrazovky infotainmentu. Ta má nyní úhlopříčku 12,3 palce a je nakloněna směrem k řidiči o 8 stupňů , aby byly dotykové ovládací prvky na vzdáleném okraji obrazovky snadno dostupné.

JUKE MC 2024 - interior_ iconic yellow body color - N-Sport - dashboard detail

Nezměněná nabídka pohonných jednotek

Juke je vybaven dvěma variantami pohonu. Elektrifikovanou variantou je hybrid, který je tvořen spalovacím motorem speciálně vyvinutým pro práci v hybridním pohonu. Jeho výkon je 69 kW (94 k) a točivý moment 148 Nm. Hlavní elektromotor má výkon 36 kW (49 k) a točivý moment 205 Nm, který je podporován 15kW vysokonapěťovým startérem/generátorem, který pracuje přes měnič a 1,2kWh kapalinou chlazenou baterii. Výsledkem je hnací ústrojí, které má o 25 % vyšší výkon než současná varianta benzinového motoru a až o 40 % nižší spotřebu paliva v městském cyklu a až o 20 % v kombinovaném cyklu.

preview-928x522 (1)

Pod kapotou neelektrifikované varianty motoru je tříválcový benzinový motor DIG-T s turbodmychadlem o objemu 1,0 litru. Je kompaktní a lehký, poskytuje výkon 117 k a točivý moment 180 Nm (200 Nm s funkcí over torque). K dispozici je  6stupňová manuální nebo sportovní 7stupňová dvouspojková převodovka (DCT) s pádly a voličem jízdních režimů (Eco, Standard, Sport).

preview-928x522 (2)

Modernizovaný Juke se nyní vyrábí v továrně Nissan Sunderland, kde bylo od uvedení původního modelu v roce 2010 vyrobeno více než 1,3 milionu kusů. Vůz se bude vyrábět na druhé výrobní lince závodu vedle modelu Qashqai. Juke je nyní čtvrtým nejvíce vyráběným modelem v závodě v Sunderlandu, hned po modelech Qashqai, Micra a Primera. Loni v létě vyrobila továrna jedenáctimiliontý vůz od zahájení výroby v roce 1986.

Foto: Nissan

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru