Hyundai odhaluje druhou generaci modelu Kona

Druhá generace modelu KONA má být jednou z nejkomplexnějších produktových nabídek v segmentu B-SUV, mimo jiné díky paletě pohonů. Zákazníci mají na výběr varianty s elektrickým pohonem (standardní nebo dlouhý dojezd), hybridním pohonem a spalovacím motorem. Všechny pohony lze navíc kombinovat se sportovním stupněm výbavy N Line.

1_KONA Electric

Značka Hyundai nový model KONA vyvíjela nejprve jako elektromobil, což je v souladu s urychlenou strategií elektrifikace. V rámci této strategie uvede do roku 2030 na trh 11 dalších nových elektromobilů.

Model si robustním, dynamickým designem a většími vnějšími rozměry zachovává svůj charakter. Nabídne nové technologie a užitečné prvky výbavy, které přispívají k bezpečné, síťově propojené a komfortní jízdě. Mezi nejvýznamnější vylepšení patří mimo jiné panoramatická zobrazovací plocha tvořená dvěma 12,3“ displeji, systém digitálního klíče Digital Key 2 Touch, kompletní bezdrátové aktualizace OTA (Over-the-Air) a online informační, zábavní a navigační systém ccNC (Connected Car Navigation Cockpit).

4_KONA Electric_Interior

KONA Electric umožňuje nejdelší dojezd na jedno nabití v segmentu B-SUV (předběžně 490 km podle metodiky WLTP). Součástí výbavy tohoto elektromobilu jsou také specifické designové prvky, dodatečný odkládací prostor pod přední kapotou, aktivní vzduchové klapky, elektrické zásuvky funkce V2L (Vehicle-to-Load) v interiéru a exteriéru, průhledový displej HUD (Head-up Display), jízdní režim i-PEDAL, chytrý rekuperační systém, akustický systém e-ASD (electronic-Active Sound Design) a paket Eco.

Má rovněž rozsáhlou výbavu vyspělými asistenčními systémy Hyundai Smart Sense ADAS (Advanced Driver Assistance System) a bezpečnostními funkcemi. Mezi ně patří mimo jiné Asistent jízdy po dálnici HDA 2.0, Autonomní nouzové brzdění FCA (Forward Collision-Avoidance Assist), Kamerové sledování mrtvého úhlu BVM (Blind-spot View Monitor), Dálkově ovládaný autonomní parkovací asistent RSPA (Remote Smart Parking Assist) a kamerový systém pro sledování stavu bdělosti řidiče DSM (Driver Status Monitor).

Vnější délka elektricky poháněné varianty je nyní 4355 mm, což je o 175 mm více než u předchozí generace představené v roce 2017. Rozvor náprav se zvětšil o 60 mm na 2660 mm. Zároveň je s vnější šířkou 1825 mm o 25 mm širší a její vnější výška vzrostla o 20 mm na 1575 mm.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru