Kompletně proměněná značka Jaguar se vrací k étosu „Copy Nothing“, jehož kořeny sahají až ke slovům jejího zakladatele sira Williama Lyonse. Transformaci Jaguaru definuje Výjimečný modernismus, kreativní filozofie, která je základem všech aspektů nového světa značky Jaguar. Zahrnuje odvážné návrhy, nečekané a originální myšlení a vytváří charakter značky, který si získá pozornost neohroženou kreativitou.
Symboly změny – nová identita značky Jaguar
Představení nového pojetí Jaguaru bylo zahájeno odhalením nové identity značky, která prostřednictvím nového vizuálního jazyka definuje její jedinečný charakter. V každém ze čtyř symbolů změny je obsažen význam, který odráží hodnoty značky a naznačuje, co bude následovat.
Znak
Nový znak Jaguaru je silnou oslavou modernismu – geometrického tvaru, symetrie a jednoduchosti – a demonstruje nečekané tím, že plynule prolíná velká a malá písmena ve vizuální harmonii.
Přímočarost
Tato lineární grafika vytváří nezaměnitelnou přítomnost a okamžitě rozpoznatelný vzhled Jaguaru, který eliminuje napodobování a všednost.
Výjimečné barvy
Hojné využívání barev je základním kamenem nové identity značky Jaguar zakotvené v jejích hodnotách a spojení s uměním. Základní barvy zrozené z malířské palety – žlutá, červená a modrá – jsou stavebními kameny tónů, které jsou vždy prezentovány s texturou nebo pohybem.
Znaky tvůrců
Skládají se z nově přepracovaného Jaguaru „ve skoku“, který je původním znakem. Vždy skáče vpřed, reprezentuje dokonalost a je pro značku typický.
Monogram je kód pro vyjádření a označení dokončeného díla. Je používán jako ozdoba nebo prvek ukončení.
Copy Nothing
V pondělí 2. prosince 2024 ve 20:00 hodin (amerického času) Jaguar v rámci výstavy Miami Art Week představí “Copy Nothing“. Půjde o první globální veřejnou instalaci nové značky, která představí fyzickou ukázku tvůrčí filozofie Výjimečného modernismu v konceptu Design Vision.
Zdroj a foto: Jaguar