MG4 Electric – Nová výzva elektromobility

V Praze byl představen dynamický hatchback s elektrickým pohonem a spoustou chytrých technologií i systémů na podporu řízení. Zvládne ujet bez dobíjení až 450 km a představuje skutečně revoluční výzvu pro celou oblast elektromobility. Naše redakce byla u jeho vstupu na český trh.

IMG_20230516_103611_resized_20230517_074909407

MG4 Electric je kompaktním a zároveň prostorným vozem pro potřeby současných moderních uživatelů. S tímto vozem může do světa čistě elektrické mobility vstoupit skutečně každý. Výrazný design je ukázkou moderního pojetí sportovního designu v hávu elektrického hatchbacku. Výrazné ostře lomené LED světlomety působí sportovně a temperamentně. Futuristické ztvárnění zadní partie je postavené na vysoko umístěných brzdových světlech s vrstvenou strukturou, spoileru v podobě dvojice křídel, sestavě LED koncových světel a spodní části nárazníku imitující uhlíková vlákna.

MG4-Electric_11

Uspořádání interiéru je jednoduché a intuitivní. Přístrojový panel byl navržen jako lehký a tenký, bez komplikovaných ozdob a s důrazem na maximální vnitřní prostornost. Plovoucí středový panel je prostorově nenáročný a jednoduchou formou zprostředkuje i další funkce. Volant je nastavitelný v šesti směrech a s minimalistickým pojetím funkčních tlačítek.

Pohon zadních kol společně s výkonným elektromotorem poskytuje potřebný zátah za každé jízdní situace. Vůz klade důraz na pohon zadních kol s dokonalým rozložením hmotnosti a výraznými proporcemi. Systém pohonu zadních kol se schopností zajistit výtečný handling na limitu přináší ideální rozložení hmotnosti mezi nápravami.

MG4-Electric_6

MG4 Electric je dodáván se systémovým výkonem 125 kW nebo silnějším 150 kW. Kapacita baterie je pak tedy buď 51 kWh nebo 64 kWh. Dojezd je 350 km nebo v druhém případě až 450 km.

Systém rekuperace kinetické energie, který v případě MG4 nese označení KERS (Kinetic Energy Recycling System), podporuje tři různé úrovně: lehkou, střední a silnou. Po uvolnění akceleračního pedálu vozidlo zpomaluje a zpětně získává energii, kterou následně ukládá do baterie. K účinnému snížení hmotnosti přispívá nápravnice z hliníkové slitiny, která současně zlepšuje handling i celkovou míru pohodlí. Rozložení hmotnosti mezi nápravami v poměru 50:50 je společně s nízkým těžištěm zárukou suverénního průjezdu každou zatáčkou.

Ceník začíná na 779 960 Kč.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru