Range Rover Velar je po faceliftu elegantní, tišší a plný špičkových technologií

Range Rover Velar byl průkopníkem reduktivního designu vozů Range Rover a v interiéru tento přístup posouvá na vyšší úroveň. Prohnutý skleněný dotykový displej s úhlopříčkou 11,4 palce je integrovaný do středové konzoly a poskytuje okamžité a intuitivní ovládání všech klíčových funkcí vozidla. Kompletní sada systémů podporuje komfort a pohodu cestujících.

RR_Velar_24MY_Exterior_Foto 1

Mřížka masky chladiče se snoubí s plovoucí střechou, nepřerušovanou boční linií a zapuštěnými výsuvnými klikami dveří. Nové supertenké světlomety Pixel LED přinášejí technicistní vzhled připomínající drahokam a optimalizované osvětlení vozovky, zatímco karoserie je vylepšena nižším zadním nárazníkem a tmavými detaily.

Plug-in hybridní Velar je schopnější a flexibilnější. Díky přepracované baterii má větší dojezd v čistě elektrickém režimu až 64 km a na výběr jsou vyspělé zážehové a vznětové motory s mild-hybridní technologií. Zákazníci mohou vybírat z verzí Velar S, Dynamic SE, Dynamic HSE a Autobiography.

RR_Velar_24MY_Exterior_13_Foto 3

Vylepšený Range Rover Velar poskytuje vysoký výkon a to včetně plug-in hybridu P400e. Ten je k dispozici spolu s řadou zážehových a vznětových motorů Ingenium, které jsou všechny vybaveny systémem Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV).

Tradiční jízdní komfort vozů Range Rover zajišťuje vylepšený podvozek a jeho nastavení. Na přání dodávané elektronicky řízené pneumatické odpružení díky pokročilému systému Adaptive Dynamics, který plynule mění tlumící síly na každém kole, poskytuje nerušený komfort i na rozbitých cestách a zároveň vyhlazuje nerovnosti.

Hybrid P400e kombinuje elektromotor o výkonu 105 kW se zážehovým motorem Ingenium. Očekávaný reálný dojezd činí přibližně 50 km. Pro delší cesty poskytuje plug-in hybridní pohonná jednotka kombinovaný reálný dojezd na benzin a elektřinu 684 km.

Díky kombinovanému výkonu 404 koní a točivým momentem 640 Nm z dvoulitrového zážehového čtyřválcového motoru Ingenium o výkonu 300 koní a elektromotoru o výkonu 105 kW, je P400e schopen zrychlit z nuly na 100 km/h za 5,4 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 209 km/h. V čistě elektrickém režimu umí jet rychlostí až 140 km/h.10

P400e je jeden z mála plug-in hybridů schopných rychlého nabíjení stejnosměrným proudem, přičemž nabití z nuly na 80 % je mimo domov za pomoci 50kW nabíječky možné již za 30 minut. Doma jej můžete pomocí 7kW nabíječky se střídavým proudem nabít z nuly na 100 % přibližně za dvě a půl hodiny.

RR_Velar_24MY_Exterior_Foto 2

Nejnovější generace zážehových a vznětových motorů Ingenium je k dispozici s 48 V systémem MHEV pro vyšší účinnost a dodávku energie, který využívá integrovaný startér-generátor s řemenem (BiSG) pro získávání energie obvykle ztracené při zpomalování. Ta je ukládána do 48voltové lithium-iontové baterie pod zavazadlovým prostorem vzadu. Tuto energii znovu využívá jako pomoc při akceleraci a zároveň přináší kultivovanější a citlivější fungování stop-start systému.

Zážehový řadový šestiválcový motor Ingenium o objemu 3,0 litru je k dispozici pod označením P400 a poskytuje výkon 400 koní a točivý moment 550 Nm, zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,5 sekundy a emise CO2 od 219 g/km.

Čtyřválcový motor o objemu 2,0 litru je nyní vybaven novou osmistupňovou samočinnou převodovkou s plynulejším řazením. P250 nabízí výkon 250 koní a točivý moment 365 Nm, zrychlení z nuly na 100 km/h za 7,5 sekundy, emise CO2 od 211 g/km a spotřebu paliva od 9,3 l/100 km.

RR_Velar_24MY_Interior_Foto 4

Vznětový řadový šestiválcový motor D300 o objemu 3,0 litru poskytuje výkon 300 koní a točivý moment 650 Nm, což zaručuje vysokou výkonnost a zrychlení z nuly na 100 km/h za 6,5 sekundy. Motor je vybaven sekvenčním přeplňováním turbodmychadly a vyspělým systémem následné úpravy výfukových plynů s emisemi CO2 od 188 g/km a spotřebou paliva 7,2 l/100 km.

Vznětový čtyřválcový motor Ingenium D200 o objemu 2,0 litru dosahuje výkonu 204 koní, emisí CO2 od 168 g/km* a spotřeby paliva 6,4 l/100 km.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru