Značka Dacia má nové logo i barvu

Dacia se dnes představuje v nové podobě a chce být více sebevědomá, současná a autentická. Začíná nová kapitola v historii značky.
Impression

Ve svém strategickém plánu z počátku roku 2021 Dacia oznámila: Započíná se nová etapa historie! Dnes nabývá konkrétní podoby se změnou její image: nové logo, nový znak, nové barvy, nové území … aniž by však popírala své kořeny.

Nový znak značky – Renesanci Dacie ztělesňuje nový logotyp a nový znak, symboly jednoduché značky, která se prosazuje.
Oba dva tyto prvky byly vytvořeny vlastním týmem designerů s cílem vyjádřit podstatu značky, základ Dacie od jejího vzniku.
Logotyp, který je hlavní součástí nové vizuální identity, má vyvolávat na první pohled dojem síly a stability. Kresba písmen je záměrně minimalistická – D je obrácené C – s cílem vizuálně vystihnout střídmého a mazaného ducha značky. Tato geometrická forma logotypu zanáší do sledu písmen pohyb inspirovaný mechanikou.

Impression

Pokud jde o základ loga, tak znak představuje spojení D a C jakožto dvou dílů, které jsou spojeny a které vytvářejí dohromady článek řetězu, symbol pevnosti a spojení. Znak, který je výrazným grafickým prvkem, umožní snadno, a dokonce i na dálku rozpoznat značku.
Oba dva silné prvky jsou jednoduché a čitelné a vypadají přirozeně, aby s jistotou připomínaly solidnost vozidel, která jsou každodenním společníkem pro miliony zákazníků.

Barevná paleta, která se soustředí kolem zelené khaki, evokuje blízkost s přírodou, která je výrazným orientačním bodem pro zákazníky i terén, kde vozidla Dacia, jako např. Duster, plně využijí své schopnosti.
Sortiment je doplněn o další barvy:
– více přírodní barvy: tři další „přírodní“ barvy – tmavá khaki, terracota, písková
– dvě další barvy – jasně oranžová a jasně zelená – doplňují sortiment a přinášejí více technické odstíny.

Od června 2021 je nová identita značky prezentována na různých komunikačních kanálech: weby značky, reklama, brožury … Prodejny budou na novou identitu značky přecházet postupně od začátku roku 2022. Pokud jde o vozidla, tak na nich bude nové logo a znak od druhého pololetí roku 2022.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru