Přichází nový Peugeot 308. Jaké motorizace si můžeme vybrat?

Značka Peugeot se rozhodla navázat na úspěch modelu 308 v segmentu kompaktních hatchbacků. Vůz, jehož všech generací se prodalo více než 7 milionů kusů, a který získal 42 mezinárodních ocenění, nyní přichází ve zcela nové podobě. Je prvním nositelem nového loga značky. 

PEUGEOT_308PHEV_2103HM_018

Model je průkopníkem nových technologií. Je vybaven asistenčními systémy řízení poslední generace, novou verzí kabiny Peugeot i-Cockpit a systémem i-Connect Advanced, intuitivním online systémem infotainmentu. Má v nabídce plug-in hybridní i spalovací motory, a to benzínové i naftové. V některých zemích lze nový Peugeot 308 zakoupit přes webové stránky značky. Online lze realizovat nákup nového vozu, výkup starého, financování i výběr místa dodání.

PEUGEOT_308PHEV_2103HM_016

Motorizace

V nabídce jsou dva plug-in hybridní motory, které jsou symbolem strategie Power of Choice:

  • HYBRID 225 e-EAT8 / pohon 2 kol / spojení motoru PureTech 180 k (132 kW) a elektromotoru 81 kW s automatickou osmistupňovou převodovkou e-EAT8 / emise od 26 g/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 59 km (podle protokolu WLTP);
  • HYBRID 180 e-EAT8 / pohon 2 kol / spojení motoru PureTech 150 k (110 kW) a elektromotoru 81 kW s automatickou osmistupňovou převodovkou e-EAT8 / emise CO₂ od 25 g/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 60 km (podle protokolu WLTP);

Lithium-iontová baterie má kapacitu 12,4 kWh, výkon je 102 kW. K dispozici jsou dva typy palubních nabíječek, které pokrývají veškeré způsoby použití a všechna řešení nabíjení. Standardně jde o zařízení pro nabíjení jednofázově výkonem 3,7 kW, za příplatek je k dispozici zařízení pro nabíjení třífázově 7,4 kW.

Přibližné doby nabíjení:

  • přes Wall Box (32 A) 7,4 kW: plné nabití za 1 hod 55 min pomocí jednofázové palubní nabíječky (7,4 kW);
  • přes zesílenou zásuvku (16 A): plné nabití za 3 hod 50 min pomocí jednofázové palubní nabíječky (3,7kW);
  • přes standardní zásuvku (8 A): plné nabití za 7 hod 5 min pomocí jednofázové palubní nabíječky (3,7 kW).

Benzínové tříválcové motory 1,2 l:

  • PureTech 110 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6,
  • PureTech 130 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6,
  • PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.

Dieselové čtyřválcové motory 1,5 l:

  • BlueHDI 130 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6,
  • BlueHDI 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.

Peugeot 308 se na evropský trh dostane ve 2. pololetí roku 2021 a bude se vyrábět ve francouzské továrně v Mulhouse.

PEUGEOT_308PHEV_2103HM_021



Facebook

Nejčtenější

Nahoru