Toyota ukázala nový Hilux

Hilux od své premiéry v roce 1968 prokázal svoji neporazitelnost, ať při úspěšném dobývání severního pólu, zdolávání sopek Islandu, překonávání Antarktidy či vítězné jízdě na Rallye Dakar v roce 2019. Nový model teď má  výkonnější pohonnou jednotku 2,8 litru, vylepšené schopnosti na silnici i v terénu a luxusnější vzhled.

HILUX_EL_3_4_Front

S moderní a stylovou výbavou se nyní více zaměřuje na stále početnější skupinu evropských zájemců, kteří preferují vůz k univerzálnímu nebo volnočasovému využití. Nový vrcholný stupeň výbavy ‚Invincible‘ nabízí zákazníkům specifické stylistické ztvárnění a luxusní prvky výbavy bez nutnosti obětovat cokoli z tradiční nezničitelnosti, robustnosti a legendární kvality, odolnosti a spolehlivosti, tedy vlastností, pro které si pick-up Hilux získal mimořádnou oblibu po celém světě.

Maximální nosnost jedné tuny se nyní vztahuje na všechna karosářská provedení Toyoty Hilux s pohonem všech kol (Single Cab, Extra Cab a Double Cab) a povolená hmotnost přívěsu až 3,5 t zůstává nadále zachována u verze Double Cab s pohonem všech kol.

Kompletní přepracování se dotklo čelní partie nové Toyoty Hilux, která se pyšní trojrozměrnou maskou chladiče a provedením předního nárazníku, což se ostatně odráží ve vzhledu tohoto pick-upu na silnicích, kde zaujme robustním postojem s důrazem na odolnost v jakémkoli terénu.

HILUX_interior_full_dash

V interiéru zaujme nové provedení panelu sdružených přístrojů před řidičem nebo nová 8″ obrazovka infotainmentu, která je zabudována do středového panelu a nabízí i mechanická tlačítka a kruhové ovladače pro snazší ovládání za všech jízdních podmínek. Vylepšený multimediální systém přináší rychlejší software i odezvu obrazovky a podporuje technologie Apple CarPlay i Android Auto pro integraci chytrých telefonů.

Široký seznam výbavy zahrnuje bezklíčový nástup do vozidla a spouštění motoru tlačítkem, satelitní navigaci, automatickou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo prémiový audiosystém JBL s 9 reproduktory vč. osmikanálového zesilovače o výkonu 800 W a technologie Clari-Fi.

Zákazníci si budou moci vůz vylepšit mnoha různými prvky. Jedná se např. o sportovní rám s plastovou ochranou, elektricky ovládaný hliníkový rolovací systém, uzamykání výklopné zádě, pevnou nástavbu nebo 12V napájení v prostoru korby.

HILUX_3_4_back

Nabídku pohonů pro nový Hilux rozšiřuje nový a výkonnější vznětový agregát 2,8 litru / 204 koní. Motor s maximem točivého momentu 500 Nm umožňuje zrychlovat z místa na 100 km/h za pouhých 10,0 s (o 2,8 s rychleji než s dosavadní jednotkou 2,4 litru), zatímco průměrná spotřeba paliva činí 7,8 l/100 km a emise CO2 jsou na úrovni 204 g/km. Nová pohonná jednotka bude k dispozici pro karosářské varianty Extra Cab a Double Cab, včetně možnosti volit mezi šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou v kombinaci s pohonem všech kol.

HILUX_EL_Side

Ve snaze zajistit průchodnost extrémním terénem je Hilux v současnosti jedním z mála vozů, který zůstává věrný rámové konstrukci, lépe snášející torzní síly při vyšší dlouhodobé odolnosti. Ke zlepšení pohodlí a jízdního chování přispěly úpravy systému zavěšení kol a servořízení. Podvozek těží z nového odladění předních i zadních tlumičů, vylepšené konstrukce listových pružin a nových pouzder ve prospěch hladší jízdy s lepším potlačováním rázů na nerovnostech. Schopnosti v terénu byly ještě vylepšeny novým elektronickým řešením, které simuluje funkci mechanického samosvorného diferenciálu (u provedení 2WD); snížením volnoběžných otáček motoru z 850 na 680 ot/min a odladěním odezvy akcelerátoru ve prospěch lepší kontroly řidiče; modernizovaným stabilizačním systémem VSC; a novou funkcí zobrazování úhlu natočení kol.

Pro zákazníky ze západní Evropy bude vůz k dispozici ke konci letošního roku.

HILUX_detail_roll_desk_4a_all_open



Facebook

Nejčtenější

Nahoru