Renault Talisman Grandtour – první jízdy

Renault Talisman již dostal praktičtějšího sourozence, verzi Grandtour. Kombi střední třídy vychází z provedení sedan, nabídne však zejména pro českého zákazníka praktický rozměrný zavazadelník objemu 572 až 1681 litrů, za nějž zaplatíte o 30 000 korun více. Stejně jako v karosářské verzi sedan nabízí i Grandtour podvozek 4Control s možností volby jízdních režimů.

Renault Talisman Grandtour

Grandtour má identické rozměry karoserie jako sedan (délka 4865, šířka 1870, výška 1465 a rozvor 2809 milimetrů) a přebírá dynamické proporce, elegantní profil a vysokou boční linii. Střešní ližiny z leštěného hliníku zvýrazňují linii střechy protaženou dlouhým spoilerem. Přístup do zavazadlového prostoru usnadňuje nízká ložná hrana (571 mm nad zemí) a široký vstupní otvor (1075 mm). Podobně jako u sedanu se výklopná záď otevírá elektricky. Díky modulárnímu systému Easy Break je možné dvěma páčkami v zavazadlovém prostoru snadno sklopit zadní lavici nesouměrně dělenou v poměru 3:2. Pro snazší nakládání je zavazadlový prostor vybaven systémem otevírání, díky kterému lze výklopnou záď otevřít pohybem nohy pod zadním nárazníkem.

Paleta motorizací zahrnuje dvě benzinové pohonné jednotky, motory Energy TCe 150 (1,6 l/110 kW) a Energy TCe 200 (1,6 l/147 kW) řazené dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou EDC. Vznětové agregáty jsou na výběr tři:

  • Motor Energy dCi 110 (1,5 l/81 kW) ve spojení s manuální šestistupňovou převodovkou
  • Motor Energy dCi 130 (1,6 l/96 kW) ve spojení s manuální šestistupňovou převodovkou
  • Motor Energy dCi 160 (1,6 l/118 kW) přeplňovaný dvěma turbodmychadly výhradně ve spojení s dvouspojkovou šestistupňovou převodovkou EDC

Dojmy z prvních jízd si zde budete moci již brzy přečíst, kompletní redakční test pak připravujeme pro příští číslo časopisu AutoforDrive.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru