V hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi byl vyroben miliontý motor řady EA211. Motorová řada EA211 koncernu Volkswagen zahrnuje tří- a čtyřválcové zážehové motory ve čtyřech zdvihových objemech od 1,0 do 1,6 litru. Moderní agregáty se montují do malých, resp. kompaktních vozů a plní emisní normu EU 6. Škoda vyrábí čtyři typy motorů EA211 a tři typy převodovek pro vlastní vozy i pro modely dalších značek koncernu Volkswagen.
Čtyřválcové motory TSI řady EA211 vyrábí Škoda již od konce roku 2012. Zážehové motory 1,2 TSI se vyrábí ve výkonových verzích 63, 66 a 81 kW, agregáty o objemu 1,4 litru dávají výkon 92, 103 nebo 110 kW. V roce 2014 byla v závodě Mladá Boleslav výroba motorů řady EA211 rozšířena o motor 1,6 MPI o výkonu 66 a 81 kW a nový, mimořádně úsporný benzinový tříválec o objemu jednoho litru a ve výkonových verzích 44 kW a 55 kW. V letošním roce se produktová paleta rozrostla o motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW, který se uplatní mimo jiné i ve vozech Octavia. Ve spojení s manuální převodovkou dosahuje silný tříválec kombinované spotřeby 4,5 l/100 km a přesvědčí kultivovaným chodem.
Moderní agregáty řady EA211 pohání modely Fabia, Rapid, Octavia, Yeti a Superb. Pohonné jednotky z Mladé Boleslavi se kromě toho používají i pro další koncernové produkty. 1 400 zaměstnanců denně vyrobí více než 2 000 motorů.
Vedle motorů řady EA211 se v závodě už od roku 2001 vyrábí agregáty 1,2 HTP a od roku 2009 motory 1,2 TSI řady EA111. Dosud byly v Mladé Boleslavi vyrobeny více než tři miliony motorů řady EA111.
V hlavním českém výrobním závodě najdeme i další těžiště výroby komponentů – výrobu převodovek. Pracovníci mladoboleslavského závodu vyrábí denně až 3 000 převodovek řad MQ200 a MQ/SQ100. V závodě Vrchlabí se vyrábí automatická dvouspojková převodovka DQ200. Na počátku roku tam z linky sjela miliontá převodovka tohoto typu.