Peugeot 408 vstoupil na český trh

Značka Peugeot novým modelem 408 doplňuje svou nabídku ve vysoce strategickém segmentu C. Peugeot v tomto segmentu zaujal v posledních letech vedoucí postavení, a to díky úspěchu vozů SUV 3008 a 5008 a třem generacím hatchbacků 308 a kombi 308 SW, z nichž poslední byla teprve nedávno uvedena na trh. Peugeot 408 nabídku značky doplňuje a řadí se na vrchol segmentu C.

IMG_20230209_004108_resized_20230209_124128097

Předpokládá se, že mezi zákazníky nového Peugeotu 408 budou převažovat páry – většinou aktivní, bezdětné nebo s dětmi. U těchto klientů se očekává, že budou vůz využívat k osobním i pracovním účelům. Všichni, kteří hledají kvalitní čas strávený jízdou, ať už při každodenním používání vozu, nebo pro dlouhé a pohodlné cesty ve více lidech.

Peugeot s novým modelem 408 nabízí novou siluetu fastbacku na samotném vrcholu segmentu C. Peugeot 408 je v historii značky i na současném trhu s automobily prvním vozem svého druhu. Vyčnívá z modelové řady značky v různých směrech.  Kromě postoje šelmy a jedinečného vzhledu přináší také technickou dokonalost zaměřenou na efektivitu a inteligentní elektrifikaci, stejně jako emoce a potěšení z jízdy.

Linie jsou ostré, mřížka chladiče, která přebírá barvu karoserie a splývá s přední částí vozu, je přerušena novým znakem Peugeot v podobě lví hlavy. Překvapivý je obrácený tvar zadního nárazníku. Model 408 stojí pevně na velkých kolech o průměru 720 mm. Dvacetipalcové ráfky mají nezvyklý geometrický design.

Model je 469 cm dlouhý, 148 cm vysoký a jeho rozvor dosahuje 279 cm. Interiér nabízí dotatečný prostor ve druhé řadě, místo pro kolena činí 188 mm. Zavazadlový prostor má objem 536 litrů, po sklopení opěradel zadních sedadel tento objem vzroste až na 1611 litrů.

IMG_20230208_122154_resized_20230209_124201529

Řidiči i posádce nabízí Peugeot 408 v kabině Peugeot i-Cockpit. Asistenční systémy řízení, které používají 6 kamer a 9 radarů, zajišťují komfort a bezpečnost. Patří mezi ně zejména:

  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop and Go;
  • Noční vidění (Night Vision) umožňující rozpoznat zvířata, chodce nebo cyklisty před vozem v jízdním pruhu dříve, než se objeví v dosahu dálkových světel;
  • Systém sledování mrtvého úhlu s velkým dosahem (75 metrů);
  • Sledování provozu za vozidlem, které po zařazení zpátečky upozorňuje na nebezpečí v blízkosti vozu.

IMG_20230208_122736_resized_20230209_124232516

Nabídka pohonů vozu zahrnuje dvě plug-in hybridní verze o výkonu 180 a 225 k a benzinový motor o výkonu 130 k. Všechny tři varianty jsou spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8. Za několik měsíců od uvedení těchto pohonů na trh bude následovat plně elektrická verze.

Vůz pro evropské i mimoevropské trhy se bude vyrábět ve francouzském městě Mulhouse, následně se rozjede výroba také v továrně v čínském Čcheng-tu pro místní trh.

 

 

 

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru