Zcela nový Grandis byl navržen tak, aby se směle postavil konkurentům v největším evropském automobilovém segmentu. Zaměřuje se na aktivní mladé rodiny, které volají po prostoru a všestrannosti v hávu bezpečného, hospodárného a kompaktního SUV, nabitého pokročilými technologiemi včetně integrovaných služeb Google.
Označení kompaktního SUV, odvozené od latinského výrazu pro „velký a působivý“, bylo vybráno proto, aby odráželo velkorysou vnitřní prostornost a efektní sebevědomý design. Grandis přichází se svěží obměnou typického „dynamického štítu“ vozů Mitsubishi Motors a dále s designovým ztvárněním zadní partie „Sculptural Hexagon“ (trojrozměrný šestiúhelník).
Klíčovým aspektem soužití s modelem Grandis je digitalizace, zahrnující integrované služby Google, online dálkové aktualizace pro bezproblémovou budoucí konektivitu a kompletní kontrolu nad funkcemi a předplatnými prostřednictvím aplikace Mitsubishi Motors pro chytrá zařízení.
Grandis nabízí kompletní sestavu technologií ADAS, které bdí nad bezpečností a pohodlím celé rodiny, ať již během každodenního dojíždění nebo víkendových dobrodružství.
Grandis byl vyvinut pro evropské trhy a bude k dispozici s mild-hybridním (MHEV) nebo plně hybridním (HEV) pohonem, nabízejícím odpovídající jízdní výkony i provozní hospodárnost. Model se opírá o novou celoevropskou prodlouženou záruku Mitsubishi po dobu až 8 let.
Na český a slovenský trh bude uveden na začátku roku 2026.
Zdroj a foto: Mitsubishi