Citroën představil nové logo a identitu značky

Citroën dnes představuje svou novou identitu a nové logo a zahajuje tak novou éru značky, která se zrodila před 103 lety. Citroën chce touto novou identitou vyjádřit snahu pro urychlení cesty směrem k cenově dostupné elektromobilitě a rozšíření dostupnosti, odvahy a pohody.

New Citroën Logo_teasing

Nové logo je reinterpretací původního loga, které poprvé použil zakladatel značky André Citroën a které bylo inspirováno úspěchem jeho prvního kovodělného podniku, jenž vyráběl šípová ozubení. Známý technický odkaz na dvojité šípy je od té doby základem identity značky.

Nový znak, který značí přechod značky do nové éry, bude představen koncem září na koncepčním voze. Od poloviny roku 2023 se pak bude postupně používat u budoucích sériových i koncepčních vozů Citroën. Vertikální ovál má udávat nový směr designerského jazyka, v němž se vizuálně výrazný odznak stane okamžitě rozpoznatelným charakteristickým prvkem všech modelů Citroën.

Nové logo je součástí nové identity značky, která se uplatňuje u všech fyzických i digitálních médií, a doplňuje ho nový podpis značky „Nothing moves us like Citroën“.

 

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru