Škoda Auto představila novou identitu značky, logo i designový jazyk

Škoda Auto představila v Praze nové směřování značky včetně nového loga. A my jsme byli u toho. Viděli jsme naživo novou studii vozu, který jsme si mohli osahat i posedět v něm. Do roku 2026 uvede česká automobilka na trh tři nové čistě elektrické modely. Studie VISION 7S nabízí konkrétní pohled na jeden z těchto modelů. Podíl čistě elektrických vozů na prodeji značky má v Evropě do roku 2030 vzrůst na více než 70 %. Automobilka investuje v příštích pěti letech dalších 5,6 miliard eur do elektromobility a 700 milionů eur do digitalizace.

10_skoda_explore_more-1920x1280
Martin Jahn, člen představenstva společnosti za oblast prodeje a marketingu, říká: „S novou identitou značky se Škoda přizpůsobuje elektrické budoucnosti a zaujímá jasnou pozici mezi konkurenty. Zároveň se ještě zřetelněji vymezuje od ostatních značek koncernu Volkswagen. VISION 7S je předzvěstí nového designového jazyka značky, který v příštích letech zavedeme do celého produktového portfolia a s nímž se ještě více zaměříme na oslovování zákazníků. Posouváme tak značku na novou úroveň, abychom ji přizpůsobili novým potřebám a očekáváním našich zákazníků, pokud jde o uživatelskou zkušenost, konektivitu a celou cestu zákazníka.“

Kromě modelu z kategorie malých vozů jsou v plánu také kompaktní SUV a sedmimístný rodinný vůz. Konkrétní představu sedmimístného elektrického SUV nabízí studie VISION 7S s dojezdem více než 600 km a maximálním nabíjecím výkonem 200 kW. VISION 7S je první ukázkou zcela nového modelu značky s novým designovým jazykem. Čistě elektrické SUV nabízí prostor až pro sedm cestujících a řadu Simply Clever prvků. Studie na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB) koncernu Volkswagen má baterii s kapacitou 89 kWh.

Ve fázi přechodu na e-mobilitu však značka posiluje také své produktové portfolio vysoce účinných spalovacích motorů a ve druhé polovině příštího roku představí novou generaci modelů Superb a Kodiaq. V roce 2024 bude následovat modernizovaná Octavia.

02_skoda_logo_wordmark-1920x1080

Pro éru elektromobility a digitalizace vytvořila Škoda nový designový jazyk, který bude postupně zaváděn od příštího roku. Vyznačuje se jasnými minimalistickými liniemi, které zdůrazňují jednoduchost a kvalitu nových modelů. Charakteristickými prvky nového designového jazyka jsou nová příď vozu s tzv. maskou Tech-Deck Face a udržitelné materiály použité v interiéru. Nové logo značky je prezentováno bez plastické 3D grafiky. Velkou změnou prošla také firemní identita. Značka bude používat dva různé odstíny zelené: smaragdovou a elektrickou zelenou, které symbolizují ekologii, udržitelnost a elektromobilitu.

 

 



Facebook

Nejčtenější

Nahoru