Škoda Karoq – Který si vybrat? Benzinový nebo naftový?

Karoq stojí uprostřed modelové řady SUV značky Škoda a má za sebou od uvedení na trh v roce 2017 půl milionu vyrobených kusů. Po modernizaci jsme se v rámci dvojtestu podívali na výkonově srovnatelné motorizace.

Škoda Karoq (2)

Facelift přinesl drobné změny v designu, jako je například širší maska chladiče, ostřejší vzhled světlometů a upravený přední i zadní nárazník. Denní světlomety se rozdělily na dvě části, přední světla si nově můžete objednat v Matrix-LED provedení.

Hlavní otázku jsme si položili při výběru motorizace. V nabídce jsou pro Karoq určeny tři benzínové verze a dvě naftové. Zážehové motory reprezentuje litrový tříválec s výkonem 110 koní, čtyřválec 1,5 litru o výkonu 150 koní a dvoulitr poskytující výkon 190 koní. Dieselové motorizace tvoří dvoulitrový agregát 2.0 TDI s výkonem 116 nebo 150 koní. Do testu jsme si vybrali motory s výkonem 150 koní, benzínový byl s pohonem předních kol, naftový s pohonem 4×4.

Škoda Karoq (1)

V obou případech jsou motory řazeny automatickou sedmistupňovou převodovkou DSG. Jako první jsme testovali benzínovou verzi. Motor je kultivovaný, svižný, převodovka řadí hladce, na dálnici jede benzínový Karoq ochotně a nechybí mu chuť k předjíždění…

Celý článek najdete v aktuálním vydání speciálu AutoforDrive, který je právě v prodeji.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru