Citroën C3 registruje po 2,5 letech od uvedení do prodeje již 600 tisíc prodaných kusů. Tato 3. generace C3 splňuje označení Success Story a potvrzuje svůj statut nejprodávanějšího vozu značky. Díky tomuto výsledku se Citroën C3 stal třetím nejprodávanějším vozem ve Francii a čtvrtým nejprodávanějším modelem své kategorie (segment B hatchback) v Evropě.
Citroën C3 byl uvedený na trh před 2,5 lety v listopadu 2016. Zákazníci si od začátku letošního roku objednali již více než 100 tisíc vozů, je tedy jasné, že vůz pokračuje ve svém růstu.
Atraktivu vozu Citroën C3 potvrzuje i zastoupení prodaných vozů s vyšší verzí výbavy, jež jsou symbolem nákupů „pro radost“:
40 % objednaných vozů v nejvyšší verzi výbavy (úroveň 3 „Shine“),
65 % prodaných vozů v dvojbarevné verzi karoserie ,
55% prodaných vozů s prvky Airbump,
5 % prodaných vozů s příplatkovým barevným interiérem.