Honda představuje vylepšený HR-V

Společnost Honda představila první detaily o svém malém SUV, modelu HR-V 2019. Nový model vyniká vylepšeným stylem karoserie, mnoha změnami v interiéru a řadou moderních technologií.

151492_Honda_reveals_most_sophisticated_HR-V_ever_with_refreshed_styling_and

K designu karoserie patří výraznější vyjádření charakteristického tvaru křídla vozů Honda s novým, tmavým chromovaným panelem s vysokým leskem, který nahrazuje kombinaci černé barvy a chromu nad mřížkou. V předním nárazníku jsou hlubší průřezy pro nasávání vzduchu, v nichž jsou umístěny kulaté mlhovky, a světlomety jsou nyní standardně vybaveny projekčními čočkami s přepracovanými denními LED světly.

Vzadu tmavě chromovaný doplněk podél výklopných dveří zrcadlí nové obložení v přední části vozu a zadní světla jsou usazena v tmavším krytu. Modely vyšších tříd jsou vybaveny novými 17palcovými litými koly a vývod výfuku je opatřen chromovou koncovkou. Světlomety a zadní světla mají plně diodové provedení a u zadních krytů světel je použito moderní tmavě kouřové tónování.

151494_Honda_reveals_most_sophisticated_HR-V_ever_with_refreshed_styling_and

Sedadla řidiče a spolujezdce byla přepracována a byly provedeny změny sedáku a opěradla, aby poskytovaly lepší celkovou podporu těla, zejména v oblasti ramen. U standardního textilního potahu je nyní použit kvalitnější materiál a u modelů vyšší třídy je použita kombinace látky a kůže s dvojitým prošitím.

Od uvedení na trh bude vůz Honda HR-V 2019 k dostání s velmi úsporným 1,5litrovým nepřeplňovaným zážehovým motorem i-VTEC, který disponuje výkonem 130 koní (96 kW) a maximálním točivým momentem 155 Nm při 4 600 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h dosáhne vůz se šestirychlostní manuální převodovkou za 10,7 sekundy, s volitelnou převodovkou CVT pak za 11,2 sekundy. Zážehový motor nabízí kombinaci výkonu a úsporného provozu s průměrnou spotřebou paliva 5,3 l/100 km a oficiálními průměrnými emisemi CO2 121 g/km u modelu s převodovkou CVT.

U motoru i-VTEC byla použita metoda pokročilého „plateau honování“, která vytváří velmi hladký povrch a tím snižuje úroveň tření mezi písty a vložkami válců. Vedení rozvodového řetězu je rovněž opatřeno novou vrstvou pro snížení tření, což dále napomáhá snižovat dlouhodobé opotřebení a zlepšuje úspornost motoru.

Byla přidána další protihluková izolace, mimo jiné kolem přední oddělovací přepážky a podběhů kol, zavazadlového prostoru a panelů předních i zadních dveří, čímž došlo ke snížení hluku v interiéru. V závislosti na třídě budou modely HR-V 2019 poprvé vybaveny technologií aktivního odhlučnění ANC (Active Noise Cancellation). Technologie ANC sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.

Výroba vozu HR-V 2019 ve variantách s 1,5litrovým motorem i-VTEC již probíhá a dodávky budou zahájeny od října. Následně bude od jara 2019 k dostání také sportovněji laděný 1,5litrový motor VTEC TURBO společně s 1,6litrovým vznětovým motorem i-DTEC.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru