Nové BMW X5 je testováno za polárním kruhem i v Jihoafrické republice

Jeden den je nové BMW X5 testováno za polárním kruhem a druhý již absolvuje kola na okruhu Nürburgring. Součástí testů nástupce aktuálního BMW X5 jsou jak životnostní zkoušky, tak testy funkčnosti. Nové Sports Activity Vehicle (SAV) podstupuje v rámci svého vývoje rozsáhlý a náročný testovací program. Prototypy nového BMW X5 musí obstát nejen ve všech klimatických zónách, ale musí si také poradit se všemi druhy povrchů. 

P90304909_lowRes_testing-of-the-new-b

Před téměř dvěma desítkami let první generace BMW X5 založila zcela nový segment Sports Avtivity Vehicle, vznikl tehdy první automobil s pohonem všech kol. Ve čtvrté generaci tohoto vozu je posun zajištěn novými podvozkovými systémy, které dříve nebyly v žádném modelu BMW X použity a současně jsou unikátní také v rámci konkurence. Například nový off-roadový paket nabídne působivou kombinaci nejvyššího možného komfortu na silnicích s možnostmi dokonalého přizpůsobení konkrétnímu povrchu.

P90304913_lowRes_testing-of-the-new-b

Prototypy ověřily schopnosti akcelerace, zatáčení a brzdění v zimním testovacím centru ve Švédském Arjeplogu, na šotolinových cestách v Jihoafrické republice, stejně jako v pouštních dunách v USA. Automobily byly vystaveny jak maximálnímu chladu, tak horkům. Nový vůz se vypořádal s extrémně suchým horským prostředím, s vysokou vlhkostí tropů a nástrahami bahnitých cest. Komplexní testy jízdní dynamiky jsou prováděny v testovacím centru BMW Miramas v jižní Francii, na vysokorychlostním okruhu Talladega v americkém státě Alabama, stejně jako na závodním okruhu Nürburgring na severu Německa.

P90304911_lowRes_testing-of-the-new-b

Získané informace a zkušenosti potvrzují, že nové BMW X5 především zásluhou Adaptivního M podvozku Professional a poprvé dodávaného integrálního aktivního řízení splňuje nejvyšší standardy kladené na agilitu, přesnost reakcí a komfort.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru