Audi A7 Sportback se už prodává

Čtyřdveřové kupé, ztělesňující sportovní tvář Audi ve vyšší třídě, navazuje na svého úspěšného předchůdce. Rozvíjí koncept automobilu kategorie „gran turismo“ a při cestování nejen na dlouhé vzdálenosti nabízí vyšší úroveň jízdní dynamiky, komfortu a bezpečnosti díky technickým inovacím z vlajkové lodi Audi A8. Jako první přicházejí na český trh verze 50 TDI a 55 TFSI, které lze objednávat za ceny od 1 745 900 Kč. První generace v letech 2010 až 2017 dosáhla v České republice 1039 registrací.

 Audi A7 Sportback

Nový model lze zpočátku objednávat se dvěma motory. Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro S tronic stojí 1 785 900 Kč a pod jeho kapotou pracuje přeplňovaný zážehový motor 3.0 V6 TFSI, který poskytuje nejvyšší výkon 250 kW (340 k) a maximální točivý moment 500 Nm. Čtyřdveřové kupé s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy, dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h a v kombinovaném režimu spotřebuje v průměru 6,8 litru paliva na 100 kilometrů. Hnací sílu motoru 3.0 TFSI přenáší sedmistupňová převodovka S tronic a pohon všech kol quattro ultra.

Druhou variantou, dostupnou od zahájení prodeje za cenu 1 745 900 Kč, je Audi A7 Sportback 50 TDI quattro tiptronic. Vznětový šestiválec 3.0 TDI s nejvyšším výkonem 210 kW (286 k) a maximálním točivým momentem 620 Nm umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy a v průměru spotřebuje pouhých 5,5 litru nafty na 100 kilometrů. Později bude nabídka rozšířena o další šestiválcové a čtyřválcové agregáty.

Všechny motory v novém modelu jsou sériově vybaveny novým, částečně hybridním pohonem (MHEV – mild hybrid electric vehicle), který zvyšuje komfort a hospodárnost. U agregátů V6 je tento systém realizován prostřednictvím hlavní elektrické sítě s napětím 48 V. V reálném provozu snižuje technika MHEV spotřebu paliva až o 0,7 l na 100 km.

Audi A7 Sportback

Nové Audi, dodávané na českém trhu s prodlouženou zárukou výrobce na 4 roky/120 000 km, nabízí dynamický styl kupé, vnitřní prostor limuzíny a variabilitu Avantu. Interiéru dominuje minimalistická středová konzola orientována na řidiče se dvěma barevnými dotykovými displeji. Již ve standardní výbavě je součástí navigace MMI, kterou lze na přání rozšířit o provedení Plus automaticky spojenou s digitálním přístrojovým štítem Audi Virtual Cockpit.

Bohatá výbava na přání nabízí mimo jiné servodovírání a otvírání dveří, natáčení všech kol, Audi HD Matrix světlomety s Audi Laser light, odvětrávané a masážní sedačky, panoramatickou střechu a další prémiové prvky výbavy, které jako první přineslo nové Audi A8. O bezpečí posádky se stará podle výbavy až 39 asistenčních systémů, data z kamer, radarových a ultrazvukových senzorů a laserového skeneru zpracovává centrální jednotka zFAS.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru