Audi má nové logo

Audi je moderní značka a tuto skutečnost mají odrážet aktuální významné změny v charakteru komunikace „čtyř kruhů“. Typické logo se prezentuje v jednodušším a čistším grafickém zpracování a stává se součástí image. Nové kruhy symbolizují zásadní posun v komunikaci.

Audi-logo-2016-01
Zcela zásadní změnou prochází logo čtyř kruhů, které se už nekrčí někde v rohu, ale sebevědomě vystupuje do
popředí v jednodušší, ryzí podobě a přebírá roli grafického symbolu. Kruhy mají nyní místo
trojrozměrného ztvárnění jednolitý vzhled, v černém nebo bílém provedení. Slogan „Audi Náskok díky
technice“ bude nově umisťován odděleně od kruhů. Kromě toho byla zjednodušena barevná paleta značky
Audi, která zahrnuje pět odstínů: bílá, černá Audi, hliníková stříbrná Audi, červená Audi a teplá stříbrná Audi.

Kruhy, tedy jejich „osvobození“, je bezesporu největší změnou, která symbolizuje volnost a svobodu. Jednodušší a ryzejší grafické zpracování loga přispívá k jeho lepší uchopitelnosti. Kruhy nově sehrávají aktivní roli, nejsou jen
pasivním nositelem sdělení. Stávají se součástí image značky Audi, která chce být ještě blíž ke klientům. Příkladem tohoto přístupu je nová kampaň na Audi A3 s odděleným sloganem a začleněním kruhů do titulku. Celý vizuál působí jako autentický záběr z reálného života, s nímž se může potenciální zákazník snadno ztotožnit.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru