Hyundai odhalil první model řady N pro USA

Hyundai představil vysoce výkonný model Veloster N určený pro americký trh. První model s označením „N“ tak na tamní trh zavádí novou platformu Veloster s vysokou úrovní výkonu a sportovní atraktivity.

veloster n

Automobilka se nezaměřuje jen na výkonové parametry, ale také na potěšení z řízení a „počet tepů za minutu“ místo pouhých „otáček za minutu“. Model Veloster N je nově vyvinutým vozem, který má poskytnout řidiči maximální potěšení z jízdy v každodenním provozu na silnicích, i na závodním okruhu. N bylo zrozeno v Namyangu, v globálním výzkumném a vývojovém středisku společnosti Hyundai Motor v Koreji a přivedeno k dokonalosti na závodním okruhu na Nürburgringu. Začátek výroby je plánován na září 2018 a první vozy by měly být na trhu k dispozici v posledním čtvrtletí tohoto roku.

Veloster N nabídne exkluzivní přední lištu s mřížkou chladiče v N-designu s výraznými vzduchovými kanály pro lepší chlazení brzd. V nabídce jsou také boční prahy v N-designu a lehké 19palcové hliníkové ráfky s dvojitým paprskem s obráběným povrchem, které jasně odliší model N od ostatních modelů Veloster. Zádi modelu dominuje spoiler s integrovaným difuzorem a vysoce průtokový dvojitý výfukový systém.

Uvnitř vozu jsou sportovní sedadla N-design, N-designový volant a N-designová řadicí páka. Interiérové ​​detaily jsou zdůrazněny motivem N se zvýrazněnou modrou barvou.

Veloster N pohání motor o objemu 2,0 litru s turbodmychadlem a přímým vstřikováním o výkonu 275 koní při 6000 ot./min. a s točivým momentem až 353 Nm. Systém také využívá dvoustupňový indukční systém pro maximální výkon při všech otáčkách. Poměr komprese motoru je 9,5:1. Motor je propojen s šestistupňovou manuální převodovkou s krátkými dráhami a schopností snižovat otáčky směrem dolů. Převodovka používá synchro kroužky opatřené uhlíkovým povrchem a vyztužením převodového materiálu pro hladší provoz. Spojka Veloster N využívá také konstrukci dvojitého obložení pro zvýšení odolnosti proti roztržení.

Model nabízí systém výběru režimu pohonu „N Grin Control“, který je schopen měnit kompletní nastavení vozu. Zahrnuje režimy Normál, Sport, N, Eco a N Custom. Jednotlivé jízdní režimy mají různé odezvy škrticí klapky motoru, přizpůsobené otáčky motoru, fungování výfukového systému, naladění diferenciálu, tlumičů a celkového charakteru řízení.



Facebook

Nejčtenější

Nahoru