Začíná proměna showroomů Toyoty

Do poloviny roku 2017 se všechna dealerství promění v rámci nového prodejního konceptu. Ten zákazníkům slibuje příjemné a vzdušné prostředí plné digitálních technologií, které lidem pomohou při výběru jejich nového vozu.

img-0085

Nový koncept prodejních míst má spojovat moderní technologie a snahu o příjemné vzdušné prostředí. Zákazníci jednotlivých dealerství se tak mohou těšit na rozměrná a pohodlná křesla v odpočinkové zóně a pult s automatem na kávu. Při diskuzi s prodejcem pak díky zvukově izolovaným místům nebudou ničím rušeni a budou se moci plně soustředit na výběr nové Toyoty. V tom jim pomohou i nejnovější technologie, jako tablety, kde si snadno zvolí konfiguraci vozů. Atmosféru na showroomu dokreslují rovněž obrazovky se zpravodajstvím ze světa Toyoty.

img-0084

První dealerství, která již prošla proměnou, jsou v Ostravě, Brně a Českých Budějovicích. V novém stylu je již zařízeno i nově otevřené zastoupení v Olomouci. Ostatní autosalony postupně projdou modernizací a do poloviny roku 2017 bude nový retailový koncept k vidění u všech autorizovaných prodejců automobilky Toyota.

img-0087



Facebook

Nejčtenější

Nahoru